Wednesday 21 September 2016

Ek versamel graag


Soos julle seker nou al kon aflei hou ek maar daarvan om "kakkies" te versamel, ek is nou nie een van daai weird hoarders op TLC wat 'n probleem het nie, maar ek hou maar van 'n ou antieke blikkie of 'n mooi potjie...regte "kaggel kakkies" soos wat mense dit noem.

Een versameling waaroor ek gladnie skaam is nie, is my carft bier versameling en nee daar is nie meer bier in nie en nee ek het nie almal opgedrink nie. Al is ek self lief vir 'n koue biertjie op sy tyd, het ek die bier drinkery vir die manne gelos. Francois en al ons vrinne weet al teen die tyd hulle mag nie 'n craft bier koop sonder om vir my die bottel te hou nie. Shame, ek dink hulle het al 'n paar slegte outjies gedrink net omdat ek die bottel wou gehad het.



Ek versamel al seker so drie of vier jaar enige cool ou botteltjie wat karakter het, en al die botteltjies trek elke keer saam as ons verhuis. In Barberton het dit op so ou rak gestaan, maar die jaar was ek lus vir iets anders. Die drie goed teen die muur wat soos rakke lyk is eintlik dele van ou bye kiste wat Francois vir my opgetel het. Ek het hulle, glo dit of nie, self teen die muur vasgeboor. Die eerste twee het baie goed gegaan, maar soos julle met die laaste een kan sien het ek bietjie gestruggle (kyk daai gate in die muur) - blykbaar was die spesifieke boorpunt nie vir 'n muur bedoel nie...oops.

Maar ja, daar is my botteltjies - ongelukkig het daar al 'n paar gebreek, maar dit beteken net ons moet maar weer iewers gaan kuier en 'n paar craft biere geniet. Elke botteltjie het sy eie karakter en ek dink die name fasineer my die meeste; Whale Tale, Kwak, Lumber Jack en daar is tot 'n Lucifer - hy maak jou blykbaar baie stout.

Ag, ek deel sommer met julle iets waarvan ek baie hou en as een van julle ooit 'n cool botteltjie het, kom kuier asb en sit hom by die res van sy broers en susters.

Natuurlik is daar 'n spekboompie in - ek is 'n vrou
 
 


No comments:

Post a Comment