Tuesday 13 September 2016

Versier jou blikkies


Ek het van die begin van die jaar af besluit om nie meer my blikkies weg te gooi nie omdat daar rerig soveel oulike goed is wat mens met dit kan doen.
Ek het dit eers gebruik vir 'n palet waarin ek vetplante geplant het (ek sal nog daaroor skryf), later het ek kant oorgetrek en natuurlik is daar fynbos ingedruk, maar toe raak ek gatvol en onthou ek het drie of vier jaar terug al my ou botteltjies beplak met mooi prentjies. En daar ontwikkel toe weer 'n lekker idee.

Ek het al my tydskrifte uitgepluk en begin spoeg en plak. Dit was net gom, blik en papier waar jy kyk. Dis rerig die maklikste en mees eenvoudgiste manier om 'n blikkie op te jazz. Ek het sommer vetplante in elke blikke geplant en dit staan nou die hele stoep vol.

Ek deel baie keer my fotos op instagram en dis waar my skoonsus sommer toe 'n bestelling plaas vir haar suster se baba tee in Oktober. Ek moet se ek het baie gevly gevoel en dis lekker om iets te maak met 'n doel anders raak die stoep net oorvol!

En almal het omtrent altyd 'n blikkie sweet corn of baked beans in die kos kas. So, onthou om volgende keer nie jou blikkies weg te gooi nie...

No comments:

Post a Comment