Thursday 29 September 2016

Slaai in 'n bottel


Hierdie is seker een van my gunsteling middagetes op 'n warm dag. Dis lig, vinning en maklik om te maak. Toe ek nog by Get it gewerk het, het ek en my vorige kollega een keer 'n hele spread oor salad in a jar gedoen en dit was vet pret.

Ons het so lekker rondgespeel met verskillende geure en kleure. Ek het nou nie fancy groentes in my yskas gehad vandag nie, 'n paar chickpeas moet maar doen, ag maar dis ook o.k. Wat lekker hiervan is, is dat jy sommer 'n paar verskillende slaaie op 'n Sondagaand kan maak en dan is jou lunch vir die res van die week gewax.

Ek het ook so bietjie gaan oplees oor slaai in 'n bottel en watter bestanddele waar in die bottel moet gaan. Die belangrikste is om enige slaaisous wat jy wil gebruik heel eerste in te sit. As jy dit nie doen nie gaan jou groente tien teen een pap raak en nie meer so lekker vars proe nie. Tweede is enige proteine, graankosse, bone ens. Daarna kan jy klein goedjies bysit soos neute, rosyne of jou vars groente soos tamatie en komkommer. En dan laaste, maar ook die belangrikste, jou blaarslaai - dit gaan sorg dat jou slaai lekker vars proe.

En dis dit. Dit hang natuurlik af van jou bestanddele, maar die slaai wat ek vandag geeet het is rerig vullend en ek sal twee dae aan hom kan eet, dit hang ook natuurlik af hoe groot jou bottel is. Dis 'n lekker idee vir jou middagete in die somer en nie baie moeite nie. Probeer dit, sal nie spyt wees nie.

My slaai vandag bestaan uit:

* Griekse slaaisous
* 'n Blikkie chickpeas
* Hoender fillet in blokkies gesny
* Tamatie
* Komkommer
* Wortel
* Blaarslaai


No comments:

Post a Comment