Tuesday 13 September 2016

Fynbos, fynbos, fynbos



Dis mooi ne? Ek kan rerig se dat ek elke dag in die pragtige fynbos op my koffie tafel kan vaskyk. Ek noem dit sommer 'n kleurvolle deurmekaarspul. Ek het nooit rerig fynbos geken nie, maar toe ons hier aan kom het ek rerig 'n nuwe liefde ontdek vir die pragtige fynbos, heide, proteas, fonteinbos, vaalkreupelhout en enige flippen ding wat 'n mooi blommetjie aan het, waarmee ons omring is. Dit moedig my ook aan om elkeen se regte naam te leer ken, ek sukkel nog bietjie, maar ek kom daar. Ek dink my oupa sou trots wees, hy was so lief vir die natuur - dit was sy lewe en sy passie.

Ek loop net by die hek uit met my mandjie in die hand dan maak ek hom propvol - in elke mootlike potjie in die huis word daar fynbos ingedruk. En die tyd van die jaar is hulle ekstra mooi.

Ek ry baie saam met Francois op die plaas rond en gil gedurig dat hy moet stop as ek iets mooi sien - dan hardloop ek oor die klippe en dorings om 'n mooi koning protea of heide te pluk. Hard life ne?

Ek brag sommer bietjie met die rangskikking wat die week op die tafel is, langs my oupa se boeke.


Vaalkreupelhout




No comments:

Post a Comment