Monday 26 September 2016

Tuisgemaakte groen ystee


Vandag is dit vrek warm en daar is niks vir my so sleg soos 'n warm koppie tee in die tipe weer nie. Ek is ongelukkig een van daai vrouens wat net na 'n stukkie brood of pizza kyk dan pyn my maag en die ergste van als is ek is so lief vir daai twee goed, so dit beteken ek moet maar 'n ou groenteetjie elke dag drink om te help. Ek probeer om tenminste drie koppies 'n dag te drink, dit doen wonders en is rerig goed vir enige iets, veral die maag.

Die smaak is defnitief nie vir almal nie, maar ek het nou al gewoond geraak daaraan en as jy 'n tee koop wat 'n lekker geur het dan voel dit nie soos die einde van die wereld as jy daai koppie moet afwurg nie. In die winter was dit baie maklik om my drie koppies te drink, maar deesdae sukkel ek  maar as dit so warm is. So, vanoggend besluit ek toe ek gaan vir my lekker ystee maak waarvan ek die heeldag kan drink. Ek het nog net een keer van tevore ystee gemaak, so ek het maar gedoen wat ek dink gaan werk.

Dis rerig vrek maklik en smaak soos nog. Ek het 'n baie lekker appel en peer groentee van Five Roses gekoop so rukkie terug, ek het vier tee sakkies en vier koppies kookwater in 'n pot gegooi en dit vir 'n paar minute laat trek. Ek het die sakkies uitgehaal en die tee in 'n glas houer gegooi en toe yskoue water en ys bygegooi. Ek het so twee eetlepels heuning bygegooi - onthou om dit by die warm tee mengsel gegooi, nie as dit reeds koud is nie. Ek het 'n paar aarbeie en vier suurlemoen stukke bygegooi en dis dit.

Dis rerig lekker vars, jy kan dit met enige tee doen en jy kan bygooi net wat jy wil of wat jy in jou yskas het. Dis 'n lekker somers drankie en goed vir die maag. Probeer dit en maak dit mooi vir jouself mooi dan gaan jy juis heeldag daarvan wil drink. Ek sit nou juis en geniet my tee terwyl ek met julle klets.



No comments:

Post a Comment