Thursday 22 September 2016

'n Tikkie vintage


Ek lief enige iets vintage en hierdie ou boeke wat so opmekaar gestapel is, is vir my altyd so mooi in 'n huis. Toe ek en Francois drie en 'n half jaar terug getrou het, het ek vir my wonderlike moeder gevra of sy sal troubeplanner speel - en ek sou dit nie anders wou gehad het nie. Sy ken my so goed en weet presies waarvan ek hou en wat my styl is.

Ons het nie rerig 'n tema gehad nie, maar later het ek besef dit gaan eintlik maar 'n baie vintage troue wees en ek was heel happy met dit.Van kleins af het ek van ou en antieke goed gehou, ek het dit definitief by my ma gekry, sy is stout vir 'n antique. Die paar maande voor die troue het ek nog in Pretoria gebly en my ma in George, waar ons getrou het. Sy het toe begin om die die ou boeke so vas te bind met mooi kant en 'n ou lepel of watokal mooi gelyk het. So hier en daar was daar 'n mooi stapel boeke op die tafels en dit het so mooi gelyk, en rerig so mooi gepas by als.

Ek het hierdie stapel hierbo uit almal gekies na die tyd - dit was vir my die mooiste een. Ek het self 'n paar ou boeke hier in ons boekrak wat ek en Francois maar so by al die oumas en oupas geerf het. Ons eetkamer tafel was vir my moer boring en als wat ek op hom probeer het, het net nie gewerk nie. Toe onthou ek van die ou boeke en watse mooi touch dit 'n tafel kan gee. Ek het toe al my ou boeke bymekaar gemaak en ou lint en kant uitgekrap. Ek het 'n mooi ronde plekmatjie op die tafel gesit, die ou boeke daarop gesit en 'n mooi antieke potjie langs dit met fynbos in. Dit het so oulik gelyk toe maak ek sommer vir ons kamer ook 'n stapeltjie en ek weet dit het oulik gelyk want tot Francois het verby geloop en gese: "sjoe dis nou oulik, ek laaik dit."

As jy lief is vir vintage is hierdie rerig 'n oulike manier om 'n tafel of 'n rakkie op te kikker. As jy nie van die boeke het nie kan jy by enige tweede handse winkel gaan loer, dis vrek goedkoop. Baie van julle weet ook reeds hiervan, so dis nou nie asof ek iets nuut aan julle voorstel nie - ek wys eintlik maar net hoe maklik dit is en hoe dit kan lyk.

Die boeke op ons troudag.
 
 
 

No comments:

Post a Comment