Tuesday 20 September 2016

Noem my sommer tannie blikkies


Soos julle seker teen die tyd kon agter kom is ek so effe blikkie-mal, maar hoe kan ek dan nie wees nie? Ek het so rukkie terug met 'n klomp blikkies gesit en nie lekker geweet wat om daarmee te maak nie, en toe slaan die idee my dubbel en dwars tussen die oe.

Ek het maar so oor die jare stukkies kant bymekaar gemaak wat ek saam met geskenke of trou uitnodigings gekry het, so ek besluit toe om op elke blikkie 'n stukkie kant te plak. Dit het baie oulik gelyk, maar ek was nogsteeds nie tevrede nie. Ek skryf toe "welkom" op een van die blikkies net om te kyk hoe dit gaan lyk en toe ek weer sien is al ses blikkies vol woorde bekrap.

Ek het die blikkie by ons voorhek gehang wat dit toe sommer baie vroliker laat lyk en jou gaste wat kom kuier voel sommer ekstra welkom, plant dan net 'n vetplant in en daar gaan jy! Maklik ne? Ek het 'n klein gaatjie in elke blikkie geboor sodat dit makliker is om dit op te hang en 'n mooi ietsie op elkeen geskryf. "Blom waar jy geplant is", "huis is waar jou hart is", daai tipe corny goed. En toe hang ek sommer 'n hele string van hulle by 'n draad af. Jy kan dit met enige tou of lint hang, net nie 'n zef kleur wat als gaan spoil nie, asb.

En ek gaan dit nou nie weer se nie, ek dink julle is al moeg daarvoor, maar jy weet wat jy altyd in die koskas het ne ;)

 

No comments:

Post a Comment